Reservedeler BMW Isetta

Den ble produsert i Storbritannia, Brasil, Frankrike, Tyskland, Spania, Belgia og Argentina. Det var en mikrobil med italiensk design også kjent som en boblebil. Det var den første masseproduserte bilen med forbruk så lavt som 3 liter per 100 km og til og med det mest solgte kjøretøyet i verden. Den ble lansert med forskjellige navn og funksjoner i forskjellige markeder. I Italia ble det kalt Iso Isetta og ble lansert som en coupe, produsert mellom 1953 og 1956. Det var med en motor fra en motorsykkel og var en stor nyskapning for tiden. Ved en ulykke kan passasjerene forlate bilen gjennom soltaket. Motoren var to-takts split-single med 9,5 hk og 236cc. Det var eggformet med en topphastighet på 75 km per time. I tillegg ble Autocarro lansert i Spania. Det var også tilgjengelig i andre kroppsstiler, med bakaksel med full bredde. Det var også veldig populært i Italia, med større rørformet ramme, firehjulsoppsett og fire-trinns manuell girkasse med omvendt. Omtrent 4 000 ble produsert. VELAM Isetta ble lansert i Frankrike, med litt annen ny kroppsstil og den samme motoren fra Isetta. Det var kjent som yoghurtpotte. Den hadde bakoverføring, dekk og motor. Trykknapp for å komme inn i bilen ble også oppdatert, og hastighetsmålerens plassering ble endret. Den ble produsert mellom 1955 og 1958 som en racerbil, en engangs sport, konvertibel, standard og luksus versjoner. I Argentina ble den lansert som De Carlo med et nytt design. Omtrent 1500 ble produsert. Romi-Isetta ble lansert i Brasil i 1956, og det var den første bilen bygget i Brasil. Den ble brukt som en base for å utvikle industrien der. De var med samme motorer til 1959 da den ble byttet til 300cc-motoren fra BMW. Produksjonen ble avsluttet i 1961. BMW Isetta ble introdusert i Tyskland med en sylinder, firetakts 247cc motor fra en motorsykkel med 13 hk. Det var igjen med italiensk design, men med re-engineered deler, produsert mellom 1955 og 1962. Vevhuset var laget av støpejern og sylinderhodet av aluminium. Sumpene ble forstørret, og motor girkassen var lydisolert. Det kan kjøres med en lisens for en motorsykkel. Omtrent 160 000 ble produsert i Tyskland. BMW Isetta i Storbritannia, var det ikke så populært i Storbritannia, og i 1962 avsluttet produksjonen. Det var høyre-kjøring med Lucas elektriske og Dunlop dekk. Trehjulsversjonen ble introdusert og ble mer likt på grunn av lavere skatter og muligheten til å bli kjørt bare med en motorsykkellisens.

Klassiske deler og klassiske bil reservedeler BMW Isetta:

  • Tilbehør BMW Isetta
  • Klimaanlegg BMW Isetta
  • Kroppsdeler BMW Isetta
  • Bremser BMW Isetta
  • Kabler BMW Isetta
  • Chassis BMW Isetta
  • Kjøling BMW Isetta
  • Elektrisk BMW Isetta
  • Motor BMW Isetta
  • Eksos BMW Isetta
  • Utvendig BMW Isetta
  • Filtre BMW Isetta
  • Girkasse BMW Isetta
  • Oppvarming BMW Isetta
  • Hydraulikk BMW Isetta
  • Interiør BMW Isetta
  • Belysning BMW Isetta
  • Reléer BMW Isetta
  • Styre deler BMW Isetta
  • Suspensjon BMW Isetta
  • Transmisjon BMW Isetta

Produkter / produktgrupper

Bremseskive - Bremseskive - Bremseklosser - Bremseklosser - Bremsesko - Bremser - Støtfanger - Kabler - Forgasser - Katalysator - Koblingsledning - Koblingsdel - Bremseskive - Bremseskive - Bremseskive - Luftkondisjonering - Luftfilter - Generator - Aksel - Kjøling - Sylinderblokk - Sylinderhode - Drivaksel - Støvplate - Elektrisk vifte - Elektriske deler - Motor - Motorsensor - Avgass - Avgassystem Komplett - Utvendig - Filter - Monteringsdeler - Fleksjonsrør - Drivstoffilter - Drivstoffklafffrigjøringskabel - Sikring Boks - Pakning - Girkasse - Gear Shift - Gitter - Håndbremsespak - Håndbremsekabel - Varmeveksler - Varmeapparat - Varmekabel - Hettekabel - Horn - Hubcap - Hydraulisk filter - Tennspole - Tennspole - Innvendige kroppsdeler - Interiør - Interiør Filter - Lampe - Låsedør - Mestercylinder - Speil - Oljefilter - Oljedele - Pedal - Trykkregulator - Gummimontering - Sikkerhetsbelte - Sensor - Støtdemper - Hastighetsmålerkabel - Sportsutstødning - Start - Styring - Soltak - Suspensjon - Sw kløe - Tidsbelte - Transmisjon - Turbolader - Vaskemaskin - Hjullager - Hjulcylinder - Vinduløfter - Vinduesikring - Visker