Ofte stilte spørsmål

 

Hvis du har spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss på e-post på info@classicpartspassion.com, telefon eller live chat på vår nettbutikk.

Vårt kontor er åpent mandag til fredag fra 8.00 - 16.00 (+ 1UTC)

 

Spørsmål og svar:

 

Jeg kan ikke finne den delen jeg trenger, hva skal jeg gjøre?
Hvis kjøretøyets egenskaper er riktige og delen du trenger ikke viser, har vi ikke delen i programmet vårt. Ta kontakt, så ser vi gjerne om vi kan være i stand til å kildesette det.

Hvordan kan jeg se om en del er på lager?
Tilgjengelige deler er merket med en grønn prikk etterfulgt av teksten "På lager". Hvis delen ikke er tilgjengelig, er den merket med en rød prikk etterfulgt av teksten “Ikke på lager”.

Hvilke land leverer du til?
Vi leverer til alle europeiske land. Se den komplette listen her

Hva er transportkostnadene?
Prisen for levering til Norge er 160 DKK

Hva er leveringstiden?
Leveringstiden til Norge er 3-8 dager

Hvilke betalingsmetoder tilbyr du?
Vi godtar VISA, Mastercard, Maestro og PayPal

Jeg vil kansellere bestillingen, hva skal jeg gjøre?
Se hvordan du returnerer produktet ditt her

En del mangler i pakken. Hva burde jeg gjøre?
Ta kontakt med oss på info@classicpartspassion.com eller på telefon +45 71 99 71 88